090824 -Vill inte vill inte vill inte!

Jaha, då var det dags igen.
Nästan allt jag behöver, och inte behöver för den delen, är nerpackat. Snart kommer Anna och hennes föräldrar för att hämta mig. Sen åker vi till Östersund. Helt ärligt så vill jag inte.
Jag vill ha mammas mat, få sova hur länge jag vill på dagarna, inte behöva tvätta mina egna kläder och kunna ägna en hel dag åt att göra ingenting. Nu är det slut med det. Fan då.
Antagligen kommer jag inte ha något internet där heller. För det internetet jag så hederligt lånade av någon av mina grannar förut var spårlöst försvunnet sist jag var där. Det gör att det känns ännu mindre kul att åka.
Vad ska jag göra nu? Datorn är seriöst mitt liv. Jag har inga intressen. Kan hända att det är dags att skaffa ett. Vad vet jag. Om inte annat så har jag nog inget annat val nu. Det är antingen det, eller kolla på rapport. Hmm... Hard choice.
Med 1an, 2an och 4an som dom enda tv-kanalerna kan det lätt bli tråkigt.
Det kan mycket väl bli så att jag avlider av tristess. Det är sånt som visar sig.

Nu ska jag försöka komma ihåg att stoppa ner dom sista pinalerna.
Håll alla tummar ni har för att internethelvetet funkar igen. Tack.
Om inte annat så hörs vi eventuellt i helgen. Det beror på hur fredagskvällen urartar sig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

BLOGGA!!! BLOGGA, MÄNNISKA! BLOGGA MÄNNISKA!!!!!

Jag har inget att läsa!!!! BLOGGA!!!

2009-08-25 @ 20:15:28
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var faktiskt en som lovade mig att hon skulle blogga det första hon skulle göra när hon kom hem i fredags! Jag tror bestämmt att det var du! :o

2009-08-29 @ 15:05:12
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0