090818 -Vad jag bryr mig om nu..

Ännu en helg har passerat i festandets tecken. Känns som att det får räcka nu för ett tag. Eller ja, tills nästa fredag iallafall. För då fyller Anna nämligen hela arton år, och det ska vi minnsan fira! Man fyller bara arton en gång liksom.
Själv har jag 32 dagar kvar nu. Det närmar sig. Sakta men säkert så närmar det sig.
Helgen var iallafall väldigt rolig. Kräftkalas i fredags med svegs tant-elit, det var kanonkul. Även att jag lyckades kladda ner ett så väldigt givande inlägg när jag kom hem då. Väääääldigt moget gjort av mig. Även en uppdaterad status på facebook. Om möjligt, ännu mera moget. Haha.
Lördagen spenderade jag med bästaste mikaaal och bästaste angelica. Det var mys, och det var kul. Sen beblandade vi oss med annat folk. Även det helt klart godkänt.
Mikaal drog iväg till sitt fruntimmer och angelica bangade att dra med på storön. Jag följde med tant-eliten dit. Jag platsar väldigt bra med dom måste jag säga.
Iallafall så tappade jag mobilen i backen direkt när jag kom dit. Den gick i lite för många bitar för att kunna fungera.
Sen dansade jag och hade allmänt roligt. Dock gick det himla snett sen. Men det är inget jag tänker berätta för er.
Jag bor iallafall i häddal nu på obestämd tid. Det är bäst så.

Och nu är jag ensam hemma. Jag är typ livrädd.
Mörker och ensamhet är inte direkt min starkaste sida om man säger så.
Har iallafall Sky som sällskap, men en trött hund är fasiken inte mycket till sällskap alltså. Det enda han har roat mig med var en bitchfight med katten. Sky åkte på spö. Go katten!
Sen kollade jag på seriöst roligt med Tomas Järvheden. Det var verkligen seriöst roligt! Satt ensam i soffan och skrattade i en och en halv timme. Patetiskt kan tyckas, men det var fruktansvärt roligt.
Jag ramlade nästan ur soffan.

Nu tänker jag sova en skvätt.
Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: ewe

Tant eliten, hoppas dock inte jag räknas dit för då jäklar ;) håller med om att det va riktigt skoj. och när du blir 18 så ska jag dra med dit på nå röjj i stan oxå :) kram

2009-08-18 @ 19:23:12
URL: http://yourbapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0