090813 -Jag skrattar idag.

HAHAHAHAHAHAHAHA!
Alltså, Angelicas gäst-inlägg är nog det roligaste som någonsin skrivits i den här annars så dö-trista bloggen. Jag har läst det minst 10 gånger och skrattat lika mycket varje gång. Nog för att bilden inte var lika rolig kanske. Men äsch då.
Bilden kan förövrigt vara en anledning till att ingen nappade på "kontaktanonnsen", eller vad man nu ska kalla det. Sanning kanske? Äh, whatevvaaaah. Rolig är den iallafall.
Om ni vill läsa något mer roligt kan jag verkligen rekomendera er till att läsa Angelicas blogg, enbart eftersom mitt gäst-inlägg där är så jävla bra! höhö. Nej, kanske inte. Men det är kul. Jag tycker det är kul. Jävligt kul.
Antagligen det bästa jag någonsin skrivit. Helt klart värt att öggna igenom. Dessutom kan jag lova några smaskiga avslöjanden..

Idag har jag jobbat. Om man nu kan kalla städning för jobb. Man borde inte kunna det. Men jaja, jag har jobbat. Det var tråkigt och jag hade lust att slå skurkäppen i huvudet på alla som gick förbi mig. Trevligt värre.
Men jag fick sluta tidigare. Det var bra, för då fick jag lite tid till att umgås med min oftast väldigt upptagna vän Mikaaal. vi gjorde ingenting. Precis som vanligt. Vi hade roligt iallafall.
Mikaaal är typ den gayigaste icke-gayen jag vet. Han är så gay att jag faktiskt börjar tro att han är gay helt på riktigt, trots att han kilar stadigt med en kvinna. Antagligen är hon en täckmantel. Han vågar nog helt enkelt inte erkänna att han är gay.
Tragiskt. Fast jag gillar dig ändå Mikaaal.

Just nu är jag irriterad. Äckligt irriterad. Så irriterad att jag skrattar åt mig själv.
Jag vet inte varför. Det känns jävligt mysko.
Annars har jag lyssnat på helt ovärd musik idag. Näst intill spelat sönder den.
Men det är skön musik. Fruktansvärt skön. Fast ändå jävligt dålig.
Lyssna och bedöm själva.


(okej då, den här låten är väääldigt mesig. Men hallå, den handlar faktiskt om mig! Typ.)


(Störtskön, men väääldigt mesig..)


(Kanonskön, och inte det minsta mesig. Bara så väldigt bra!)


Äh, go fuck yourself. Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: sophia

Ison och Fille! me like! :)

2009-08-15 @ 12:51:55
URL: http://telenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0