090811 -En tätort på en slätt.

Jag som aldrig någonsin brukar kunna sova innan klockan är 23.00 oavsett hur trött jag är, har nu lyckats ta mig en powernap på sisådär 3 timmar.
Om jag tänker efter har jag blivit ganska bra på det här med powernaps den här sommaren. Det måste vara så att jag är utarbetad. Eller så är det bara så att jag börjar bli gammal. Jag fyller ju trots allt 18 om 39 dagar (believe it or not), så det kan mycket väl vara så.
Idag har jag iallafall jobbat. Åkte först från funäs klockan 6, och sen började jag min arbetsdag klockan 8 när jag kom fram till sveg. Det kan också vara en orsak till mitt nya intresse. Alltså powernaps.
Jag är så fruktansvärt less på dammtorkning och golvmoppning att jag skulle kunna kräkas. Ni som känner mig vet att jag inte kan kräkas. Så det är illa. Väldigt illa.

Nu tror jag det är dags att sova igen. Om det går då vill säga.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Näe, du får inte kräkas! Då blir det ju bara mer å torka upp! :p

2009-08-11 @ 21:36:50
Postat av: Anonym

Och jag saknar dig också! Men nu är det inte många veckor kvar tills vi träffas igen =D

2009-08-12 @ 13:19:37
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0