090806 -Och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans.

Klockan är just nu ganska precis 01.00.
Alltså är det nu en ny dag, med nya bekymmer.
Av någon outgrundlig anledning har jag lyckats vända på dygnet, så jag är inte det minsta trött. Känns halvbra sådär.
Sitter just nu och lyssnar på musik, och har relativt trevligt sällskap på msn. Det kan vara en anledning till att jag inte vill gå och lägga mig. Men vad vet jag.

Min trevliga ryggsmärta jag lyckades dra på mig efter yran är fortfarande ihållande. Dock fick jag ryggen uttryckt och knäckt av en turk igår. Det gjorde fruktansvärt jävla ont! Men nu känns det ju lite bättre, så det måste ju ha vart värt dom där få minutrarna av smärta.
Turken tyckte själv att han var bra. Så bra att alla borde ha en egen turk. Jag kan inte annat än hålla med.

Min kära lillasyster och hennes kompis har beslagtagit min säng inatt. Alltså måste jag sova i hennes rangliga taksäng. Jag är helt övertygad om att den kommer rasa. Något jag faktiskt inte känner mig helt bekväm med om jag ska vara ärlig.
Nu har jag en mycket givande konversation med min syster på msn. Hon säger att hon skulle skratta ihjäl sig om sängen rasade. Jag tror inte hon kommer behöva vara ensam om det.
Förresten visste jag inte ens att det fanns internet inne på mitt rum.. Så tack för det Jennie!
Ibland är hon ju nästan bra att ha alltså.


Kärlek är för dom.
Dom som har tur.
Kärlek är för dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0