090430 -Hold your head up high.

Äntligen är den här, dagen vi alla väntat på sen... typ nyårsafton: Valborg!
Underbara dag. Och som vanligt är jag peppad, peppad till tusen! Hoppas verkligen att det blir en kul kväll. Om det blir någon majbrasa för min del återstår att se. Jag brukar inte lyckas så bra med den bedriften faktiskt. Tror inte jag har sett en majbrasa sen i sjuan, och ja, det var ju ett tag sen. Närmare bestämt 5 år sen.
Alltså 5år.. Hur jävla gammal är jag egentligen? Vart fan tar tiden vägen?
Sånt här gör mig sinnesförvirrad. Och jag fattar nada, precis som alltid.
Idag har vi gjort den muntliga delen i det engelska nationella provet. Och vad kan man säga om det?
Jag och Fanny är iallafall väldigt väldigt dåliga på engelska. Mest jag. Pinsamt dålig. Kändes ganska fånigt att sitta där och diskutera meningslösa saker medans Anders sitter tyst, lyssnar och antecknar. Fånigt var ordet.
Om en timme sitter vi på bussen hem till härliga härjedalen, Ida och jag.
Ooooh yes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0