090429 -Lämna ditt bakomflutna före dig.

Onsdag. Imorgon är det valborg, och i övermorgon är det första maj.
Tiden bokstavligen flyger iväg. Men vad gör det? Ju fortare det går, desto bättre.
Imorse åkte jag upp till Östersund igen efter 2 dagars soffliggande och filmtittande hemma i sveg. Känns lite onödigt eftersom jag ändå åker hem igen redan imorgon. Kunde ju faktiskt lika gärna ha stannat hemma. Hela vägen hit för 2 lektioner liksom? Onödigheternas onödighet.
När jag låg hemma med feber, rinnande näsa och rethosta blev jag plötsligt väldigt nostalgisk, och plockade fram alla mina gamla disney filmer. Snövit, lejonkungen och djungelboken hann jag med. Det var sådär underbart härligt barnsligt, och jag kände mig som 10 igen.
Och självklart så rotade jag fram min Grynet-film. Humor säger jag bara. Humor, och lite Zlatan på det. Vilken karl alltså! Jag skulle verkligen inte ha något emot att ha en Zlatan i mitt liv. Tänk dig, en helt egen Zlatan. Stor, stark, snygg och så jävla underbar. Jag avlider. Vart hittar man en sån?

Imorgon är det party, igen. Och som vanligt är jag peppad som aldrig förr!


Som ni ser så blir vädret kanon.
Grillning, sol och twister groggar.
Hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0