090423 -Det är bara minnen för livet, och du tar allting för givet.

Men se där, jag tog mig upp ur sängen idag igen. Inte illa. Även fast det tog ett tag så gjorde jag det, och nu sitter jag på skolan. Jag fachineras av mig själv.
Igår gick jag en liten sväng på stan med Ida, och sen åkte vi på lillänge. Vi kikade lite på skopunkten och jag blev kär i allt jag såg, enbart för att jag vet att jag inte har råd. Men Ida fick med sig ett par skor iallafall. Sen gick vi på coop forum och köpte yoghurt, eller ja, vi skulle bara köpa yoghurt. det slutade med en varsin yoghurt, en varsin potatissallad, en grillad kyckling och jordgubbar. Alltså inte bara en yoghurt. Det blev en hel lyx middag, helt enkelt.
Mycket rolig dag! Även fast jag glömde min älskade och otroligt efterlängtade yoghurt hos Ida..
Kan även tillägga att den där jävla yoghurten enbart finns på lillänge. Inte någon annanstans i hela Östersund har jag hittat den. Orättvisa jävla värld!

Nu är iallfall min design fixad, och jag är verkligen nöjd! mycket bättre än alla dessa fula "orginal" designer. Vad tycker ni?
Vem som gjort den är hemlighetsstämplat. Men du vet vem du är, så ta åt dig kvinna!

Kent, mina älskade gudar, släpper ett åttonde album och min lycka är total!
Det är verkligen kärlek.

Jag sparar allt du slänger
allt det fula som berör.
Det har blivit svårare att laga det du förstört.
Du har blivit lättantändlig, du bränner allt du rör.
Jag har blivit äldre, saknar glöd
det rår jag inte för...


Kommentarer
Postat av: Idaaaa

Muuuuuuuuumms med yoghurt :D

2009-04-23 @ 10:24:15
URL: http://idahedin.blogg.se/
Postat av: anna

håller helt med dig. kent är verkligen kärlek.

2009-04-23 @ 16:16:32
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0