090422 -Salta tårar svider om huden under ögonen är torr.

Varje dag kommer jag på hur många saker som helst jag vill skriva om, men när jag väl sätter mig och ska skriva ner dem så finns där ingenting. Helt tomt. Lika som jag själv. Tom. Så jävla tom.
Idag är inget undantag.
Men iallfall så var jag på bio med Marcus & Mikaal i söndags. Vi såg Benjamin Buttons otroliga liv, och den var helt otroligt fantastiskt underbar! Sällskapet var även det underbart, med undantag av att Mikaal satt och pratade om Brad Pitt's pitt större del av filmen.. Du är bara så gay! Men annars var det trevligt.
Nu är jag, som sagt, tillbaka i Östersund. Jag vill hem, det vill jag verkligen. Fast egentligen, vad skulle jag göra hemma som jag inte kan göra här? Antagligen skulle jag ändå bara sitta på en stol och stirra rätt fram, utan något vettigt att göra. Så då kan jag lika gärna sitta här, kämpa mig iväg till skolan och sen sitta lite till.
Och faktiskt så är det redan onsdag, så det är bara två dagar kvar tills jag får åka hem iallafall. Sen nästa vecka åker jag hem redan på torsdag. Underbart! Och ja, idag är det bara 49 dagar kvar till skolavslutningen. Ännu mera underbart!

Just nu funktionerar jag inte som jag ska. Jag tycker inte att mat är gott längre, jag orkar aldrig fixa till mig, jag kan inte koncentrera mig på något och inte ens godis känns tillfredsställande. Så ska det inte vara! Emelie utan godis liksom?! Och det enda jag kan tänka på är dig. Jävla dig!
Nu när jag vet att jag inte kan få dig, vill jag bara ha dig mer än någonsin! Såklart. En otroligt korkad egenskap hos oss människor, det vi inte kan få det blir då det enda man vill ha i hela världen. Vi är korkade. Korkade jävla människor.
Men kanske måste man veta att det är helt kört innan man verkligen förstår?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0