090418 -Har du tänkt på att vi nästan aldrig lyfter vår blick från marken, mot den svarta rymden ovanför molnen?

Nervvrak, olycklig, tom, illamående, förbannad, ledsen, besviken, äcklad och så jävla sårad.
En schysst sammanfattning av hur allting är nu. just nu, just idag.
Och allt är ditt fel! Ditt jävla fel! Du förstör mig. Du trampar på mig. Du krossar mig.
Jag var tydligen inte tillräckligt stark för att klara av det här.. jag visste att det skulle hända någon gång, men inte så direkt. Inte nu. varför nu? Varför just nu?
Alla sms, alla bilder, alla saker, alla minnen. Allt är raderat, precis allt. Du är raderad.
När jag tittar på dig så ser jag inte dig. Jag ser ingenting. Bara ett tomt jävla skal. Vart är den underbara människan som jag blev kär i, var kär i och gav hela mig själv till? Vart finns han nu?

Kommentarer
Postat av: linn

mest troligt känner han lika som du. därför är han inte den han alltid ha varit. när man gör slut förändras båda parterna, ofta en mer än den andra... det kanske är bra så att du inte kan se den han var förut och sakna honom? det blir bättre emelie, du fixar det här!

2009-04-19 @ 10:45:49
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: linn

jag vet precis hur du känner det.så jävla precis. men då kan jag också lova dig att det blir bättre. och hans nya är nog mest pedagogiskt för han själv ovh mest troligt för att göra dig svartsjuk.. det kan jag lova

2009-04-19 @ 11:05:04
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0