090417 -Finväder & grillning.

Jag lever, ifall någon undrade.
Har haft det lite knapert med tiden under lovet, så mitt skrivande har blivit lidande. men nu är jag back on track!
Påskhelgen spenderades som sagt i Rönnebo, vädret var okej och det surrade av skotrar dagarna i ända. En påsk precis som en påsk ska vara. Vi åkte hem i måndags, leden kunde liknas vid en bergochdal-bana och ett helt jävla världshav. Kan även tillägga att det tog nästan en timme att åka dom där ynka 7 kilometrarna, alltså 3 gånger den vanliga tiden. Great!
Och ja, min mobil avled under tragiska omständigheter på skärtorsdagen. Utan PIN-kod var det helt omöjligt att återuppliva den, tyvärr. Så på tisdag morgon var det bara att sätta sig på bussen till östersund för att hämta kodhelvetet. Min kära telefon återuppstod, liksom Jesus, påsken till ära. Det var ett väldigt vackert ögonblick.

Årets första grillparty äger rum ikväll. Peppad?
Ja.
Nu ska jag gå och kleta lite smink i ansiktet och värmeskada mitt hår.
Håll tummarna för att det blir en kanonkväll!


Kommentarer
Postat av: Sophia

haha nej men listan är överhuvudtaget väldigt tråkig!! haha hade du en bra påsk hjärtat? :)

2009-04-18 @ 17:32:55
URL: http://telenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0