090409 -Påskfirande.

Klockan är strax efter 9 & jag är vaken..
På lovet.. det här är fan inte männskligt!
Pappa kommer vilken sekund som helst, och jag har inte ens börjat packa.
Påskhelgen ska firas till fjälls, därav denna morgonstress. Hoppas solen vill visa sig en liten sväng iallafall, så jag möjligtvis kan försöka mig på att bli liiiiite brun. Det skulle vara trevligt.
Kommer hem igen på söndag eller måndag. Och faktiskt så har jag mottagning (i ett av fönstren, gissa vart min mobil kommer befina sig den här helgen..), så SMSa mig. Snälla, snälla, snälla..
Nu måste jag verkligen packa, annars får pappa spunk på mig. Inte så trevligt.
Sakna mig inte för mycket nu.

Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: sophia

har utmanat dig i bloggen, hoppas du hade en trevlig påsk hjärtat!

puss

2009-04-15 @ 12:39:07
URL: http://telenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Good :) jadå klart! :)<3

2009-04-16 @ 22:41:00
Postat av: sofia w

Good :) jadå klart! :) <3

2009-04-16 @ 22:41:27
URL: http://sofiadubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0