090404 -Med solen i ögonen.

Idag är det vår. På riktigt.
Jag har hunnit med att gå brorundan och gått hela vägen till dollar. Sen ikväll ska jag gå brorundan en gång till!
Det är helt unbelivable.
Men vad gör man inte. Beach 2009 är inte långt borta, så det är bara att gå, och gå och gå och gå lite till..
Vill man vara fin, får man lida pin. That's life.
5kg ner innan skolavslutningen, det är mitt mål och jag ska banne mig nå det.



En sak jag alltid undrat över, varför är dom snyggaste killarna alltid homosexuella?
Det är ett väldigt slöseri på resurser!
Ska det fortsätta på det här viset så kommer snart hela befolkningen vara ful,
och det vill vi väll inte riskera?!

Kommentarer
Postat av: siv

En liten fråga bara, varför gick du HELA vägen till Dollar :) ?????????

2009-04-04 @ 22:40:30
Postat av: sofia w

lycka till! :)

jag ska också träna mig lite till sommren :D haha.

2009-04-07 @ 08:51:48
URL: http://sofiadubbelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0