Snart fredag.

Ännu en vecka har gått, och jag sitter här och längtar tills imorgon som bara den!
Det var jätte trevligt på våran lilla tjejmiddag, jag fick lite presenter med. Det uppskattas, tack så mycket! :)

Imorgon har vi frisörteknik hela dagen, hoppas att saxarna har kommit nu bara. Slutar halv 4, och rälsbussen går 10 över 4. Blir nog till å springa till stationen. Haha. Sen ska jag åka till pappa och äta god mat. Och även mysa med världens goaste lillasyster. :)

Det är så fruktansvärt tråkigt i mitt lilla rum jag bor i. Sören har ju fortfarande inte dragit några TV kablar. Så jag är helt utan & har ingen underhållning alls. Det är segt. Hoppas han fixar det nästa vecka, annars får jag en rejäl hjärnblödning!



When I was young
It seemed that life was so wonderful.
A miracle, oh it was beautiful, magical.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0