Jag kan om jag vill, och jag vill & jag ska.

Idag har jag inte alls gjort särskilt mycket. Va på skolan & hade svenska i 3 timmar, sen slutade jag halv 12. Så det var rätt skönt. Sen åkte jag "hem", och nu sitter jag bara här på "min" säng, i "mitt" rum med datorn i knäet och har så tråkigt som det bara går att ha. Inte ens någon musik har jag att lyssna på.
Men jag hoppas verkligen att Sören kommer hit i dag & drar tv kabeln, så jag kan kolla på tv snart, för jag håller på att bli crazy in my head.
Det känns förövrigt helt okej med skolan nu, är lite segt att kliva upp på morgonen bara. Sen är det väll inte så där jätte skoj att sitta själv som ett jävla mongo och inte prata med någon heller. Men det får väll vara så, jag kanske är ett mongo. Jag vet iaf att jag är alldeles för blyg för att "ta kontakt" med någon i klassen, så jag får nog fortsätta på det spåret jag redan är på, ensamhetsspåret.
Men jag tänker klara av dom här 3 åren, för ni ska bara veta vilken bra frisör jag ska bli, och vad bra allt ska bli.

Ge mig bara en riktig lägenhet och se till så att tomas får ett jobb nu, för då blir allt perfekt.



För jag kan om jag vill,
och jag vill & jag ska..


Kommentarer
Postat av: FRA08



vi finns här, bara att de inte är så lätt när du springer ut på rasterna och det första du gör är att sätter dig och prata i telefon! vi har ingen känsla som om du vill prata med oss heller, men nu när jag vet det ska vi försöka! vi har inte glömt bort dig ska du veta! :)

2008-09-24 @ 15:20:56
URL: http://fannyannamariaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0