Home again.

Nu är jag hemma, och det känns fruktansvärt bra. Mamma är snäll och lagar kyckling med ris till mig, MUMS!
Det gör det ännu roligare att komma hem.
På skolan idag var vi i salongen och klippte en helform, det var gör kul! :) Men ställningen till min docka var sne, så det blev lite snett. Och dessutom så klippte jag mig i handflatan! Det började blöda, så jag gatt sätta på ett plåster! Stackars, stackars mig! (Ironi)
Vi skulle sluta en timme tidigare idag, och då skulle jag få vänta så länge på rälsbussen, så jag fick ta 12.20 bussen. Det kändes skönt att komma hem i lagom tid en fredag iaf.
Anna-Karin & Linnéa höll mig sällskap på bussen, och jag tror aldrig jag har haft så kul på en buss nån gång. :D Det var heta diskussioner som gick där må jag säga, och det var fruktansvärt tillfredsställande. :)
Sen bytte även Krull & Marcus till "våran" buss och då blev det, om möjligt, ännu mera roligt.

Imorgon ska jag leka med Äna, I like it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0