Rubrik.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Det enda intressanta jag gjort är att jag gymmade, alltså jag gymmade. Jag tror det knappt själv, jag & gymmade skär sig lika mycket som gult & rött. Men jag gjorde det, jag klarade det & fram för allt, jag överlevde! Fantastiskt.
Förresten så var jag på bio igår med Annorna, Carro & Angelica. Vi kollade på Steph broders, den var så fruktansvärt rolig! :D
Nästa gång blir det Patrik 1,5 för den verkar också vara riktigt rolig. Någon som sett den?

Idag kollade vi på don´t drink & drive på skolan, jag har redan sett den en gång så jag visste vad som väntade. Det är så fruktansvärt hemskt att se den, man blir så berörd av människorna som förlorat någon nära, bara på grund av att någon var så idiotiskt dum i huvudet och satte sig i bilen efter att ha druckit. Jag fattar inte hur man kan vara så otroligt dum! Dom flesta vet ju vad som kan hända, och ändå gör dom det. Det är så dumt, men efter att ha sett den filmen måste ju folk fatta!

Nu tänker jag kanske vara duktig & plugga till frisörtekniksprovet som vi ska ha imorgon. Fast jag tror jag kan det mesta av det, så jag behöver nog inte lägga ner allt för mycket tid på det. Salongen först  -sovmorgon, me like!
Sen prov efter lunch, och sen åka hem. Det ska bli så skönt, och det blir ju inte sämre av att pappa har lovat att bjuda på älgkött. Me like ännu mera.

Den 1a november ska jag och tomas flytta! :)
Visserligen bara 5meter, men ändå. Det andra rummet är ju större, så det blir nog bra. Och appropå det så kom jag på att jag måste städa nu. Kommer en tjej & ska kolla på rummet om en timme.


Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0