Huvudvärksstatus 7/10.

Klassfesten igår var väll sådär, tror jag var där i typ en halv timme. Sen kom polisen, haha. Fast det visade sig att dom bara var där för att kolla på en stulen moppe, men då hade alla redan sprungit därifrån så där dog den festen. Men det var kul att träffa klassen, och dom var i ett väldigt roligt tillstånd allihopa. :)
Själv vart man också ganska go i huve må ja säga. Haha. Sen följde jag & Tomas med Linnéa in till stan, men vi tappade bort henne vid McDonalds och där hittade vi istället Jonas, Lill Tompa, shöbba och några till. Vi gick och sätte oss på en trapp & där slog John Blund till... Haha. 
Vaknade, och sedan lallade vi bara runt på stan. Tog bussen hem & stupade i säng. 

Idag tänker jag köpa en massa godis som jag kan trycka i mig för att lägga på mig några extra kilon. Det behövs ju verkligen. Inte. Men godis är gott så det struntar jag i! Sen blir det nog bara att ligga i sängen hela dagen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0