Du orkar ta dig igenom det här, du räcker till så var den du är.

Tisdag idag, och jag mår illa igen. Fruktansvärt illa. Jag kände att jag var tvungen att prata med någon för att inte avlida, så jag ringde anna. Vi pratade en liten stund, och den stunden försvann illamåendet. Som ett löv i vinden, eller nått. Men så fort vi pratat klart så kom det tillbaka. Blä. Då roade jag mig med att läsa gaybloggen, då kändes det lite bättre för ett litet tag igen. Jag blir så glad av att läsa den bloggen, han skriver & uttrycker sig så härligt! Kan få vem som helst på bra humör skulle jag tippa på. :D
Men som sagt, jag mår illa igen nu. Riktigt illa. Förstår inte vad det är som är fel, jag mår ju illa nästan hela tiden, och ibland kan jag knappt äta på flera dagar. Vad är felet?
Och träningsvärk har jag med. Fy vad jag klagar nu känner jag. Det är inge synd om mig egentligen. Fast jag tycker synd om mig själv ändå, det känns iaf lite bättre då.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0