Att skriva läslogg.

Jag sitter just nu på skolan och ska till att skriva en berättelse. Men jag vet fasiken inte vad jag ska skriva om. Har iaf nyss skrivit en läslogg, den blev inte bra, men den får duga. Jag panik läste dom 50 första sidorna i boken i gårkväll, så jag hann inte riktigt fatta vad den handlade om.
Förövrigt så ringde Tomas till hon som äger Sannas lägenhet igår och sa att vi är intresserade. Hon var fruktansvärt envis och började med att säga att hon inte vill hyra ut till killar. Då berättade Tomas att jag faktiskt också ska bo med honom, det blev problem 2. Hon ville visst inte hyra ut till par heller, för hon trodde inte att vi skulle få plats. Nähä tänkte vi och Tomas frågade hur stor lägenheten är, 40 kvadrat. Tomas skrattade lite och sa att vi faktiskt bor på 12 nu, så det blir nog inga problem med plats på 40. Hon mjuknade lite och lät lite mer som att hon fattade att vi behöver lägenheten, men fortsatte vara envis och sa att hon ville prata med Sanna först. Så vi ringde Sanna och hon lovade att ringa henne, sen skulle hon ringa oss. Vi väntar och håller tummarna.
 
Klassfest på fredag, och jag är så opepp man bara kan bli. Jag vill hellre åka hem & partaja med svegsfolket.
Det känns faktiskt inte ens som att jag är välkommen på den där klassfesten, som tydligen inte skulle vara bara en klassfest. Jag fattar ingenting och vet inte om jag ska gå ens. Blir nog inte särskilt kul att sitta där som ett jävla fån och inte våga prata med någon, sen dricka alldeles för mycket, skämma ut sig en jävla massa mycket och säga säker jag inte borde säga. Då kommer jag ju definitift inte ha bättre chans att bli "omtyckt" eller vad man ska kalla det. Bli någon kanske, inte vara en jävla mes som inte vågar prata med någon och bara sitter och stirrar rakt fram på ingenting, för det är precis sån jag är. En jävla mes helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men chilla föfan

2008-10-09 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0