Äntligen snö.

Det snöar, och jag är så glad! :D
Jag kände det på en gång när jag vaknade även fast jag inte ens hade kollat ut genom fönstret. Det är underbart.
Igår när jag var hos Anna så kollade jag på alla fåglar i trädet utanför hennes fönster, då såg jag en fågel som såg ut som en domherre, men den var inte röd. Så jag frågade Anna, och hon sa att det nog var en domherre ändå. Sen sa hon att domherrar är ett tecken på att det snart blir snö, och se så bra det stämmde!

Nu sitter jag bara och väntar på att Anna ska höra av sig, fast den kvinnan är så vimsig & upptagen så jag har inte allt för höga förväntningar på det. Haha. Tror jag ska ta och spela the sims för att fördriva tiden lite snabbare. Inte för att det är sådär jätte kul, men ett bra tidsfördriv är det helt klart.

Vilket tråkigt och ointressant inlägg det här blev. Ni få som läser får helt enkelt leva med det.
Är ju i Sveg nu, och här händer det inte direkt mycket, om man säger så. Blir nog mera uppdatering när jag kommer till östersund igen.




Idag är det 1 år sedan Martin "försvann", jag gillar inte att säga ordet, men jag hoppas ni förstår vad jag menar. Även fast vi inte träffades så mycket på slutet så känns det ändå så fruktansvärt tomt. Jag saknar dig, vännen. <3





Kommentarer
Postat av: michaéla

du är utmanad :)

2008-10-30 @ 11:02:22
URL: http://michaelarehn.blogg.se/
Postat av: linn

haha ja jag menar det. det är så jävla dåligt :p

2008-10-31 @ 23:54:17
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0