Ägglossning?

Ja, jag satt i min säng med datorn i knäet precis som vanligt. Helt plötsligt ringer min mobil, jag blir ganska brydd eftersom det sällan händer. Det är min kära kusin Josse, och jag hinner knappt säga hej innan hon utbrister: - "Emelie, jag har ägglossning!" Haha vad säger man? Jaha blev mitt svar, sen fortsätter samtalet med meningar som: "Det måste vara ägglossning, annars är det nog nått annat som är fel i mitt underliv!" , "Det bara sög till, och heltplötsligt var ägget kläckt!"
Hon avslutade med att säga "Grattis! Du var den första som fick höra om min ägglossning."
Tack, eller? Haha.
Jag borde nog känna mig hedrad, så vi kom fram till att jag verkligen var tvungen att skriva ett blogginlägg om denna underbara händelse. Jag har aldrig någonsin vart med om att någon blir så lycklig över en ägglossning.
- Ja, men det betyder ju att man är fruktsam! Svarade Josse på det.
Josse, jag är så glad över din ägglossning. Verkligen, jätte glad. Jag kan verkligen inte säga annat än GRATTIS!
Haha nog om ägglossningar nu.

Förresten, vart tog den här dagen vägen? Den har svichat förbi så fort att jag inte ens har hunnit äta middag, så jag tror det är dags att göra det nu.
Men sena middagar är fina middagar!


Kommentarer
Postat av: Josefin

haha, ja där satt den. va fint och väldigt exakt du citerade mej oxå.;)

2008-10-11 @ 23:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0