You can't hurry love, no you just have to wait.

Nu var det länge sen jag uppdaterade igen, fy på mig.
Men jag har liksom inget att skriva om, det händer ju ingenting. Ingenting som tillfredsställer människor när dom ser det iallafall. Och att skriva något icke-tillfredsställande, det vill väl ingen läsa. Men jag verkar ha lyckats med att skriva nått intressant, eftersom det alltid är någon som läser. Det tycker jag är bra. Och ni med, tydligen. Annars skulle ni väll inte läsa?
Haha här kommer iallafall en liten update på vad jag har gjort.

-Jag har tvättat den gigantiska högen med smutstvätt. (Yeeey!)
-Jag har träffat min kusin Josse, som även sov hos mig. Det var trevligt, och vi åt godis. Att hon hade med sig paket till mig, det var mycket trevligt. Tack älskade kusin!
-Jag har lyssnat väldigt mycket på Johan Palm, och även på skolan. Eftersom Josse oxå verkar ha en liten crush på honom, det är inte mig emot att hon vill dela med sig av det hon lyssnar på. Men alla tycker visst inte som vi, så det är några tråkiga människor som gnäller lite, men whatever. Jag lyssnade tillochmed på honom när jag diskade idag, det har aldrig någonsin varit så roligt att diska.
-Jag har klippt mig i handen. Kanske borde välja ett annat yrke? Frisör är farligt. Vassa grejer och jag, det skär sig. (hahaha)
-Jag var med A-K igår, det var galet roligt! Med den människan har man inte tråkigt en sekund, kan bero på att vi har samma underbara humor. Vi sysselsatte oss med att kolla på våran gemensamma idol, nämligen ingen mindre ään Björn Gustafsson! Underbara männsika. Vi skrattade, skrattade & skrattade. Jag nästan dog lite grann. Men roligt, det var det minnsan!

Och imorgon åker jag till Borlänge. Det känns galet bra. Det är galet bra. Och det ska bli galet bra.

Tomas det jävla smartskaftet tog med sig båda mobilladdarna till sveg idag, jag blev otroligt nöjd på honom när jag upptäckte det. Inget batteri & ingen laddare.. Hmm. Men eftersom jag är kvinna, och därmed väääldigt inteligent, så kom jag på att man faktiskt kan använda USB-kabeln. Så det löste sig ändå, men jag är fortfarande lite smått irriterad på Tomas.. Dumjävel.
Nu ska jag borsta mina tänder & efter det lägga mig till sängs. Om jag kan somna, det är en annan femma.

Godnatt people.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0