Vad är det för fel på svenska folket?

Kvällens idol fick mig, helt ärligt, att börja gråta.
Förstochfrämst, Johan hänger löst! Sen Lars, min lilla lilla gullunge.
Och till sist, det står mellan fjoll-Anna & Robin E. Fjoll-Anna börjar gråta, men den jävla mesen sitter säkert! Jag blir så förbannad! Hon kan ju för fan inte ens sjunga, hon låter som en hes pappegoja som satt en morot i halsen!
Hur kan så många människor vara så fruktansvärt tondöva? Skicka ut henne någon gång!
Lars åker ut, och jag gråter.
Tur att Johan är kvar så jag kan titta på idol nästa vecka igen, men den dagen han åker ut, då tänker jag aldrig mer kolla på det där jävla programmet! Och om Anna vinner, då byter jag land! 
Jag blir inte klok på det här. Men arg, det blir jag!


Kommentarer
Postat av: fannu

va äre du säger! anna är lätt bäst, och har samma röst eller "flow" som tingsek t.ex. jag gillart. men det är som sagt, inte många som vet vilken tingsek är. så dom som har en sådan unik röst kanske itne blir så värst bra. men dom är härlig att lyssna på, som melissa horn. men alla har olika musiksmak, absolut!

2008-11-08 @ 13:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0