Familjekvalitétstid.

Måndag. Skola. Idrott.
Låter kul va? Öööh, nej.
Jag förstår inte vad jag gör för fel? Tror ni att jag bitts? Det gör jag inte, jag lovar!
Eller är jag osynlig för er, ser ni mig liksom inte? Ett HEJ skulle vara kul att få iallafall en gång. Jag håller ärligt talat på att bli galen! Det är inte långt undan att jag ger upp det här. Jag vill inte, men det är så nära nu.
Vilket jävla gnäll det är på mig egentligen, men jag måste skriva av mig. Det känns lite bättre då.

Idag var pappa, Julia & Siv här. Eller ja, dom kom igår kväll. Och dom hade med sig min soffa, och min kent box. Jag är så frälst i den att jag knappt vågar röra den, rädd att den ska försvinna. Jag älskar min kent box. Hoppas ni är riktigt avundsjuka på att den är miiiiiin.
Iallafall, jag gick på stan en stund med la familia. Sen åkte vi på lidl, och där köpte dom mat åt mig. Jag bara tackade och tog emot, mat är ju inte helt fel. Speciellt inte när man får den for free. Sen åkte vi hem till min lilla källare och fikade, pappa var en händig man & bytte fläktlampa åt mig. I love min pappa! Han köpte även skarvsladdar åt mig. Så nu kan jag se något när jag ska sminka mig & fixa håret. Inte så kul att gå runt med maskara på kinden liksom. Inte för att jag tror att jag har gjort det, men jag har ju inte sett något så skulle det vara så så är jag lyckligt ovetande om den saken.
Puh vilken lång mening det blev.
Imorgon kommer Sören hit, förhoppningsvis så drar han in en tvkabel hit. Är lite långtråkigt utan TV, även fast det bara är 1an,2an & 4an som erbjuds här så saknar jag det. Man får vara glad & tacksam för det lilla man har!

Disken kallar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0