Nyttigaste lunchen ever.

Efter 2 månader på skolan har jag äntligen någon att prata med. Kul att det äntligen började någon i klassen som man känner lite iallafall, kan ju inte direkt påstå att jag känner någon av dom andra. Men nu är Jenny här och underhåller mig. Vi lunchade på McDonalds idag, det var trevligt. Kanske inte så värst nyttigt, men jag kan nästan slå vad om att det är nyttigare med en McChicken än med lunchen vi får på skolan.
 Fettdrypande potatisbullar med minimala fläskbitar i? Nej tack.
Maten på skolan är absolut det största minuset. Jag har ätit så pass att jag blivit mätt endast en gång. Det säger väll det mesta? Liksom fisklasange, det låter ju inte ens gott. Och isterband, det borde förbjudas!
Jag saknar verkligen skolmaten på södra. Så snälla Marcus, kom hit med lunch åt mig varje dag så lovar jag att du får en puss till påsk!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Kan ju bli lite svårt det! Men jag kan ju försöka! :)

2008-11-04 @ 21:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0