Friday I'm in love.

Igårkväll blev jag svensk medborgare igen.
Jag tror aldrig något har gjort mig så glad som när kraxkråkan äntligen åkte ut ur idol. Det var ett riktigt hallelujahmoment, som självaste kirsthi skulle ha sagt. Det låter som att jag är värsta idonörden, och det är jag. Så det får ni gärna tycka. Har man vänner som inte har någon tid över så får man underhålla sig själv, då är idol en väldigt bra sysselsättning. Men jag tänker bara kolla så länge Johan är med, åker han ut så får idoltittandet vänta tills nästa år.
Eftersom det bara är han som är annorlunda, och har en bra & speciell röst, så är det ju lönlöst att kolla annars. Kevin, Robin & Alice har samma stil alla tre. Det är tråkigt, så heja Johan!
Tillskillnad från alla "fjortisar", så gillar jag honom pga av rösten & musiken, inte på grund av utseendet. Det är väldigt sant. För speciellt fager tycker jag inte han är, men charmig är han allt.
Och för er som tycker jag är dumihuvudet som gillar hans röst, så kan jag ju bara säga att det är sånt jag lyssnar på.
Håkan Hellström, Kent, Lars Winnerbäck, Nirvana, Misfits & Ingenting, you name it!
Det kan ju bero på att jag själv är helt tondöv, vad vet jag.

Nu är det lördag, och vad gör jag?
Jo, jag sitter hemma. Ska snart till att kolla på stjärnor på is & dansbandskampen, sen är det sing a long.
Där har ni min kväll.

Fyfan, jag har verkligen inget liv. Jag skulle verkligen behöva en vän, en riktig vän som har tid!



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men lilla vännen du har juh halsfluss:( De är jätte smittsamt. Jag har aldrig hört nån signal på min telefon från dig. Du har fler vänner än du tror. De är inte vi som glömmer dig, det är du som glömmer "oss" (iaf mig). Sluta klaga och gör något åt de så kommer de kännas bättre. :)

2008-11-23 @ 16:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0