Torgny Melins & blåmärken på tårna.. :)

Fredagen var super skoj! :)
Kvart i 8 på fredag morgon åkte jag & älskling till sundsvall för att hämta anna & tönt christopher. Vi kom dit vid halv 11 & då stack vi på birsta city & shoppade :) Så nu är skolavslutningen & sommaren räddad, det jag inhanlade var:
En ljus jeanskjol (Gina tricot)
Ett korallfärgat långt linne(Gina tricot)
Ett par svarta leggins (Lindex)
Ett grönt, ett blått & ett lila linne från hm + en eyeliner. (198 kr!) Det lönar sig att vara medlem ;)
Köpte även en slinghätta, så nu jävlar ska det dragas slingor ;)
Vi kom hem vid halv fem, & då var christopher en halvtimme försen till sin egen fest. (haha) Så vi släppte av honom & sen stack jag & anna hem till mig & panik fixade oss, och sen sprang vi hem till christopher. skapligt kul där :) Vid halv 11 började vi dra oss mot ön :) Där var det ett jävla drag, och jag dansade nästan ihjäl mig , haah. Fast alla jag dansade med trampade mig på tårna minst en gång, så dom är blå nu. :P Haha men kul hade jag minnsan :D


Men idag är det söndag & jag har bög tråkigt. Har vart till häddal & hämtat Zacko. Ska till veterinären med honom imorgon, & jag gruvar mig som bara den! För säger dom att det inte går att göra något åt det så ska han få en spruta på en gång. :( Och jag vill inte höra det. Jag vill ha honom kvar, alltid.
Älskade, älskade hund! 
  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0