Onsdag.

Har vart hemma idag, är sådär mupp förkyld igen. Har lite feber oxå tror jag. Fast det gör inget, för jag hade ändå ingen lust att gå till skolan idag. Igår trodde jag oxå att jag skulle få slippa prakitiken, eftersom mamma ringde helena och berättade hur det låg till. Men ack så fel jag hade, 11 ringer hon iaf och tvingar iväg mig dit. För hon hade bokat in hur många som helst så jag var tvungen att göra slingor på 2 pers, men sen fick jag gå hem. Jag hade precist satt mig ner när hon ringde igen, för då kom det en till som ville ha slingor så det var bara att pallra sig iväg dit igen. Men efter det fick jag gå hem och äta i lugn och ro. Tog det mest lugnt sen, kollade på halva gossip girl, duschade, kollade på desperata hemmafruarna & sen på christine. Sen tror jag att jag sov, minns inte riktigt. Idag har jag mest suttit vid datan, & tomas var snäll och letade upp glassbilen så jag fick lite glass till min onda hals. Nyss fick jag äntligen klippa honom, & det blev hur bra som helst tycker jag själv. Vet inte vad andra tycker :P
Nu väntar jag på att han ska komma tillbaka så jag kan färga håret på honom, så är det gjort det med sen.  
Sen blir det grey's anatomy. :D 




2 dagar nu, jag saknar dig vännen. <3    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0