Hej morot.

Imorse väcktes jag av en fruktansvärt trevlig mening: "Emelie! Det är alldeles vitt ute!!" Såklart sagd av min kära syster, inte direkt det trevligaste uppvaknandet.
Och snön fortsätter att vräka ner, fast det är 4 veckor kvar till skolavslutningen. En vit skolavslutning kanske? Nej tack.

Efter skolan gick jag och Anna in hos Helena, och hon kom med det smarta förslaget att Anna kunde dra slingorna på mig, eftersom att hon själv inte skulle hinna det till veckan. Så sagt & gjort. Det gjorde ont, men det blev ganska bra, förutom att mina föredetta röda slingor aldrig vill ge sig & skiftar nu i orange & rosa. Very nice.
Så jag får vänta på att solen ska komma och bleka bort det.

Nu ska jag kolla på postkodmiljonären & känna mig som en riktig tant.

Svejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0